اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - 08 August 2023
بهرام عین اللهی ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی، روز خبرنگار را به همه اهل رسانه به ویژه پیام رسانان حوزه سلامت تبریک گفت و ضمن قدردانی از خدمات این منادیان آگاهی و دانایی در جهاد تبیین برای ایشان در ادای رسالت خطیر خبری و تبیینی، توفیق روزافزون آرزو کرد.
پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش عصرپرس از وبدا، متن پیام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شرح است:  

بسم الله الرحمن الرحیم
ن و القلم و ما یسطرون

خبرنگاران، منادیان حقیقت و روشنگری و  مظهر شجاعت، صداقت و دور اندیشی اند؛  همانان که خداوند بر قلم ایشان سوگند خورده است؛ خداوندی که جز به پدیده‌های باعظمت سوگند نمی‌خورد. همانان‌اند که حقیقت را بازتاب می‌دهند و بذر خوبی‌ها را می‌پراکنند ؛ همانان که با جهاد تبیین،  حماسه های ایران سربلند اسلامی را روایت می کنند و به جامعه،  انگیزه و امید می بخشند.
همانان که در روزگاری نه ‌چندان دور، بیرق بیداری و آگاهی بر دوش افکندند و در نگارش خبر از خون خویش مایه گذاشتند.

 خبرنگاری، حرفه و شغل نیست؛ فراتر از آن نوعی «رسالت» و گونه‌ای «هدایت »است.

 قلم خبرنگار، وجدان بیدار جامعه‌ای است که علاوه بر هویت ملی با آرمان‌هایی الهی  پیوند دارد.
ضمن قدردانی از خدمات ارزنده خبرنگاران به ویژه در  پیام رسانی حوزه سلامت  و با بزرگداشت یاد همه راویان عظمت اسلام  و ایران خاصه خبرنگاران والا مقامی که در نگارش خبر از خون خود مایه گذاشتند، روز خبرنگار را به همه اهل رسانه تبریک می گویم و   برایشان در ادای رسالت خطیر خبری و تبیینی ،  توفیق روز افزون آرزو دارم.


 
دکتر بهرام عین اللهی
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی
نام:
ایمیل:
* نظر: