اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۳۱ تير ۱۴۰۲ - 22 July 2023
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت خبر داد:
بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی 12 تا 14 مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
برگزاری کنگره سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی در مهرماهبه گزارش عصرپرس، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این خبر گفت: این دوره از کنگره پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی با استقبال کم نظیر دانشجویان مواجه شده و بالغ بر 2 هزار و 182 مقاله و 84 طرح فناوری و 48 اختراع به دبیرخانه همایش ارسال و ثبت شده است.

وی «پزشکی شخصی‌سازی‌شده، ژنتیک‌انسانی و رویکرد‌های نوین درمانی»، «هوش مصنوعی، بیگ دیتا و آینده‌پژوهی سلامت»، «تله‌مدیسین و فناوری‌اطلاعات در سلامت» و «طراحی و ساخت واکسن و دارو‌های جدید (نوآوری دارویی)» را ۴ محور ویژه بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشک عنوان کرد.

پناهی اضافه کرد: علاوه بر آن محورهای دیگری نیز در 16 بند مانند طب سنتی، تغذیه، توانبخشی و بازتوانی، اخلاق پزشکی، نوآوری و کارآفرینی و غیره در این کنگره مورد توجه قرار دارد.

بیست و چهارمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی سالیانه پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور، در 12 تا 14 مهر ماه 1402 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و مشارکت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار می‌شود. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.arcims24.ir مراجعه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: