اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۳۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 25 June 2023
سردار رادان:
فرمانده انتظامی فراجا گفت: امروز ما همه در سراسر کشور با شهدا عهد می‌بندیم که برخورد مقتدرانه با افراد امنیت ستان داشته باشیم، عهد می‌بندیم با قانون گریزان به شدت و محکم برخورد کنیم.
عهد ما با شهدا برخورد مقتدرانه با امنیت ستانان استبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، سردار پاسدار احمدرضا رادان روز یکشنبه در آیین نکوداشت شهدای ۱۴۰۲ فراجا با تسلیت شهادت سربازان آسمانی پاسگاه مزه سر اظهارداشت: فرماندهی انتظامی در سراسر کشور مفتخر است برای امنیت و آسایش مردم در نظام جمهوری اسلامی مشتاقانه امنیت و آسایش خود را فدا کند و با گذر از خون و جان خود و هموار کردن مسیر، راحتی خیال را برای نظام و مردم ایجاد کند.

وی افزود: ۲۰ شهید عرصه نظم و امنیت که امروز از آنها یاد می کنیم، از شهدایی هستند که در سراسر کشور نقش آفرینی کردند. سربازان و شهدایی که در مکتب امام و ولایت و رهبری خدمت به مردم و گذشت از جان را آموخته اند.

رادان گفت: برجک مزه سر و درگیری آن که امروز در انتظامی به عنوان حماسه از آن یاد می شود نمونه ای از افتخار انتظامی است که نقش آفرینی کرد. اینکه دهها نفر تا دندان مسلح به برجک مرزی حمله می کنند و با سلاح های مختلف آن را مورد حمله قرار میدهند و تلاش بسیاری می کنند که سربازان ما تسلیم شوند در حالی که نیروهای ما جوابشان را با نه پاسخ می دهند و به آنها حمله می کنند و آنها را عقب میرانند.

فرمانده انتظامی فراجا افزود: طبق اطلاعات موثقی که داریم افرادی که به دنبال ورود به برجک بودند از فرماندهان خود خواستند که آنها را از زیر بار آتش نیروهای ما نجات دهند و درگیری زمانی تمام شد که خون شهدای ما برجک مزه سر را رنگین کرد. رشادت شهدای مزه سر نشان داد که مقاومت همان پیروزی و شرف است.

رادان تاکید کرد: ما در انتظامی با انواع زشتی ها در نبرد هستیم. عملیات تروریستی، قاچاقچیان مواد، قاچاق کالا، امر به معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی در مقابله با تمامی این زشتی ها جان و خون داده و شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

وی گفت: امروز ما همه در سراسر کشور اعلام می کنیم و با شهدا عهد می بندیم که برخورد مقتدرانه با افراد امنیت ستان را انجام دهیم. عهد می بندیم با قانون گریزان با عمل به قانون به شدت و محکم برخورد می کنیم و از کسانی که از قانون عبور کنند به حکم قانون از آنها عبور خواهیم کرد. قرار نیست با عده ای نابهنجار که عده آنها کم و گستاخی آنها بسیار است و امنیت و باورهای دینی مردم را پایمال می کنند با مماشات برخورد کنیم.

رادان افزود: از خانواده شهدا می خواهیم که برای ما نیز دعا کنند که در آخرت شرمنده شهدا و خانواده آنان نباشیم و شهد شهادت را در این دنیا بچشیم.

 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: