اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۳۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 16 May 2023
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار بتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۶ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.
فوت سه بیمار کرونایی و شناسایی ۴۲ مبتلای جدیدبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا، در شبانه روز اخیر و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۱۰ هزار و ۸۹۵ نفر رسید و تاکنون هفت میلیون ۳۶۴ هزار و ۱۱۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۳۳۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و  تاکنون ۵۶ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۷۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

از آغاز فرایند واکسیناسیون همگانی علیه ویروس کرونا تا امروز، ۶۵ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۸۷۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۶۳۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۲۲۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۷۳۲ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست اما هفت شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۶ شهر در وضعیت زرد و ۳۳۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: