اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 27 April 2023
همزمان با سفر رییس جمهور به استان خوزستان انجام شد؛
معاون پرستاری و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت همزمان با سفر رییس جمهور به خوزستان در دور دوم سفرهای استانی دولت، با حضور در دانشکده علوم پزشکی شوشتر مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان را بررسی کرد.
بررسی مشکلات بهداشت و درمان شوشتر با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشتبه گزارش عصرپرس از وبدا، دکتر عباس عبادی در بدو ورود به شهرستان شوشتر از طرح توسعه بیمارستان 197 تختخوابی خاتم بازدید کرد.
 
 کار ساخت این بیمارستان که از تعهدات وزارت راه و شهرسازی است از سال 92 آغاز شده و تا کنون حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل و تجهیز آن بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
 
 همچنین پراکندگی بخش ها و مستهلک بودن ساختمان قدیم بیمارستان خاتم، تسریع در ساخت ساختمان جدید و طرح توسعه این بیمارستان را دو چندان کرده است.  
 
معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از بخش های مختلف مراکز درمانی خاتم و الهادی بازدید و با ابلاغ سلام رییس جمهور و وزیر بهداشت به پرسنل این مراکز در گفتگوی صمیمی و شنیدن مشکلات و پیشنهادات، به سوالات آنها پاسخ داد.  
 
نماینده ویژه وزیر بهداشت همچنین از مرکز خدمات سلامت جامع شهری  در شهر سرداران بازدید و مشکلات مربوط به نظام ارجاع و فعالیت های مربوط به طرح جوانی جمعیت را بررسی کرد.  
 
وی همچنین از دانشکده علوم پزشکی،  ساختمان نیمه کار اورژانس پیش بیمارستانی و ساختمان نیمه کاره مرکز ناباروری و همچنین از خوابگاه دخترانه الزهرای این دانشکده بازدید کرد.  
 
جلسه با هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی شوشتر و جلسه با شورای هماهنگی پرستاری از دیگر برنامه های سفر معاون پرستاری و نماینده ویژه وزیر بهداشت به شهرستان شوشتر است.
نام:
ایمیل:
* نظر: