اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۳۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - 12 March 2023
وزیر بهداشت در داراب عنوان کرد
وزیر بهداشت گفت: پروژه ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی داراب از سال ۹۰ آغاز شده بود که تا سال ۹۸ حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما در سالهای اخیر به پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد رسیده است.
افزایش سرعت پیشرفت پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی داراب در دولت سیزدهمبه گزارش عصرپرس از وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت داراب با اشاره به تصویب بودجه ۲۵۰ میلیارد تومانی برای این پروژه در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان فارس، گفت: تا کنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به این پروژه تخصیص یافته و امیدواریم با پیگیری هایی که صورت می گیرد، اعتبارات مورد نیاز تامین شود.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت برای تکمیل پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی داراب حمایت های لازم را خواهد داشت، گفت: این بیمارستان یک مرکز درمانی پیشرفته و با امکانات بالا خواهد بود و خدمات فوق تخصصی را ارائه می کند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: از بخش های مختلف بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب نیز بازدید کردیم که امیدواریم با گسترش اورژانس به طور موقت و همچنین تامین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز، کیفیت خدمات این بیمارستان ارتقا یابد.

عین اللهی یادآور شد: در بخش جنت شهرستان داراب نیز بازدیدی از  پروژه ای درمان بستر که توسط یکی از نیک اندیشان در حال ساخت است، داشتیم و  ضمن تقدیر از  خیّر محترم، اعلام می کنیم  وزارت بهداشت به تکمیل این پروژه کمک خواهد کرد تا نیازهای درمانی  شهرستان داراب با سهولت و کیفیت  تأمین شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: