اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - 23 February 2023
معاون صنایع‌دستی کشور در اختتامیه جشنواره سرو سیمین۷:
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان این که هنرمندان صنایع‌دستی یک خانواده هستند گفت: امیدواریم موزه صنایع‌دستی به زودی ایجاد شود.
ایجاد موزه صنایع دستی خواست همه هنرمندان این حوزه استبه گزارش خبرنگار سرویس گردشگری عصرپرس، مریم جلالی در آیین  اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین۷) که در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، گفت: افرادی که امشب در اینجا جمع شده‌اند همه یک خانواده هستند. یک خانواده بزرگ به نام هنرمندان صنایع‌دستی که تلاش‌های تک تک آن‌ها را ارج می‌نهیم.

معاون صنایع‌دستی کشور با تاکید براینکه خدمت به هنرمندان برای ما افتخار است گفت: تمام تلاش ما این است که شان هنرمندان خصوصا هنرمندان صنایع‌دستی حفظ شود.

جلالی گفت: ما خانواده بزرگی هستیم که نام ما را در تاریخ ثبت کرده‌اند. صنایع‌دستی مردم‌رفتار، حکمت‌پایه و خانواده محور است و این هنر پیوند معیشت با صنعت است. نان این خانواده با شور عشق آمیخته شده است.

معاون صنایع‌دستی کشور اضافه کرد: این جشنواره بهانه‌ای است تا در راستای تمدن ایرانی اسلامی پیام‌آور قدرت نرم هنری باشیم.

وی گفت: قدردان تلاش فرد فرد این خانواده هستم که همگی برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تلاش کردند و زحمت کشیدند.

جلالی تاکید کرد: ما منتظر دستورات لازم برای ساخت موزه صنایع‌دستی هستیم. ایجاد موزه صنایع‌دستی خواست همه اعضای خانواده بزرگ صنایع‌دستی هستند.

ایجاد موزه صنایع دستی خواست همه هنرمندان این حوزه است


خبرنگار: پروین مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: