اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۳۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - 30 January 2023
مديرعامل توانير تاكيد كرد:
مديرعامل توانير بر لزوم اجراي كامل برنامه‌هاي مديريت بار و مصرف انرژي از سوی شركت‌هاي زيرمجموعه طي روزهاي پيش رو تاكيد کرد.
ضرورت تلاش براي حفظ پايداري شبكه برق كشوربه گزارش عصرپرس از پایگاه خبری شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر)، "آرش كردي" در نشست ویدئو کنفرانسی مديريت مصرف برق شركت‌هاي زيرمجموعه توانیر براي كمك به حل بحران سوخت نيروگاه‌ها در نيمه شمالي كشور که در مركز پايش صنعت برق برگزار شد، اجراي كامل برنامه‌هاي مديريت بار و مصرف انرژي از سوي شركت‌هاي زيرمجموعه را مورد تاكيد قرار داد.

وي با تاكيد بر لزوم اجراي دستورات ديسپاچينگ ملي به عنوان مسئول راهبري شبكه، از شركت‌هاي برق منطقه‌اي و توزيع برق كشور خواست اجراي تدابير پيش‌بيني شده را با جزييات اجرا كنند.

در ادامه "محمد اله‌داد" معاون انتقال و تجارت خارجي شركت توانير با اشاره به عملكرد خوب شركت‌هاي برق در استان‌هاي آذربايجان شرقي و غربي و قم به مقايسه عملكرد شركت‌هاي توزيع برق در شمال شرق كشور و استان‌هايي چون خراسان رضوي، مازندران، البرز و تهران پرداخت.

در اين نشست، "مصطفي رجبي مشهدي" مديرعامل شركت مديريت شبكه برق ایران نيز به تدابير پيش‌بيني شده براي تامين انرژي پايدار اشاره كرد و نقش شركت‌هاي برق در مديريت بار شبكه برق و انرژي تا فراهم شدن شرايط تامين گاز و سوخت رساني به نيروگاه‌ها را مورد تاكيد قرار داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: