اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 24 December 2022
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از تجربه یک روز بدون فوتی دیگر کرونا در کشور خبر داد.
یک روز بدون فوتی دیگر کرونایی در کشوربه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا،تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۵۵۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۷۹۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۴۰۰ نفر، دُز سوم و بالاتر واود  کسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۷۵۴ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۳ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۷ نفر از آنها بستری شدند، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۷۳۱ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۷۳ نفر ماند.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۹۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۵۴ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۶۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر: