اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - 06 November 2022
مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران از حادثه آتش‌سوزی در یک برج مسکونی 15 طبقه که دارای 5 طبقه منفی و 141 واحد مسکونی بودخبرداد وگفت: قسمت پارکینگ در طبقه منفی 5 دچار آتش سوزی شده بود که با اقدامات به موقع آتش مهارشد.
مهار آتش‌سوزی برج ۱۵ طبقه مسکونی در تهرانبه گزارش عصرپرس از پایگاه خبری 125، به دنبال تماس ساکنان یک برج مسکونی با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در قسمت پارکینگ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 69، 114، 100 و 20 به همراه گروه امداد و نجات 8، خودروهای پشتیبانی، نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل دستگاه های تنفسی را ساعت 2:48 بامداد امروز به میدان اتریش، بلوار اقاقیا اعزام کرد.

محمد دیبا مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران که از همان لحظات اولیه به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: در یک برج مسکونی 15 طبقه دارای 5 طبقه منفی و 141 واحد مسکونی، قسمت پارکینگ در طبقه منفی 5 دچار آتش سوزی شده بود.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد دو دستگاه موتورسیکلت و در مجاورت آن ها تعدادی تخته های چوبی و لوازم مستعمل دچار آتش سوزی شده و زبانه های آتش در حال سرایت به خودروهای سواری پارک شده در پارکینگ بود.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان اصلی برق و گاز، با استفاده از لوله های آبرسانی مشغول مهار شعله های آتش شدند و در کوتاه ترین زمان ممکن، شعله های سرکش را مهار و کاملا خاموش کردند.

دیبا ادامه داد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، وارد طبقات برج مسکونی شدند که خوشبختانه پس از بررسی، مشخص شد هیچ یک از ساکنان در میان دود و حرارت گرفتار نشده اند.

گفتنی است؛ خوشبختانه در این آتش سوزی به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشد.م1
نام:
ایمیل:
* نظر: