اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - 01 October 2022
سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو (Iran nano ۲۰۲۲) با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رییس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی و ۱۶۰ شرکت شامل شرکت‌های تولیدکننده محصولات نانو و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تجاری‌سازی در حوزه‌های مختلف گشایش یافت.
آغاز به کارسیزدهمین نمایشگاه فناوری نانوبه گزارش سرویس علمی عصرپرس، سیزدهمین نمایشگاه نانو ۱۴۰۱ امروز شنبه ۹ مهرماه با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت تولیدی و ارائه‌دهنده خدمات نانویی با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سیدمحسن دهنوی رییس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس، اسدی فر رییس شرکت های دانش بنیان و سعیدسرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.

این نمایشگاه با حضور شرکت‌های صنعتی فعال در حوزه‌های مختلف نانو همچون نفت و انرژی، بهداشت و سلامت، آب و محیط زیست، کشاورزی و بسته‌بندی، خودرو، رنگ و پوشش، ساختمان، منسوجات و مواد پیشرفته میزبان علاقمندان برای آشنایی با دستاوردهای این حوزه است.

در غرفه نانواستارت‌آپ سیزدهمین نمایشگاه نانو ۱۴۰۱، ۴۰ استارت‌آپ بیش از ۱۰۰ محصول فناورانه خود را در معرض نمایش مخاطبان قرار داده اند.

همچنین یکی از برنامه‌های ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ با همکاری وزارت امور خارجه، دعوت و پذیرش مهمانان خارجی از نقاط مختلف دنیا  از جمله مالزی، تایلند، چین، هند، برونئی، سوریه، مکزیک، ترکیه و ارمنستان در حوزه‌های تخصصی مختلف این نمایشگاه به منظور همکاری مشترک و مذاکره تجاری با شرکت های ایرانی است.

برگزاری نشست‌های تجاری میان صاحبان صنایع و کارشناسان تحقیق و توسعه صنایع با شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر از دیگر برنامه‌های سیزدهمین نمایشگاه نانو ۱۴۰۱ به منظور شناسایی و تامین نیازهای صنایع مختلف است.

بر اساس این گزارش، نیمی از فضای سیزدهمین نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱، در اختیار فعالان صنعتی بوده و ۱۸ درصد به بخش پژوهش و ۱۴ درصد از فضای نمایشگاه نیز به خدمات تجاری‌سازی اختصاص یافته است. همچنین آزمایشگاه‌هایی نیز در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ به منظور معرفی خدمات و توانمندی‌های بخش آزمایشگاهی نانو به جامعه علمی کشور برپا شده است.

سیزدهمین نمایشگاه نانو از امروز شنبه ۹ مهرماه الی ۱۲ مهرماه از ساعت ۸ تا ۱۵ در سالن های ۵، ۶ و خلیج فارس پذیرای علاقمندان است.

 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: