اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - 29 July 2022
وزیر بهداشت با توجه به بارش های پیش رو و احتمال سرریز شدن سدها و آب بندها، سازمان اورژانس و رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را ملزم کرد تا ضمن آمادگی کامل ، تدابیر لازم برای رسیدگی فوری به سیل زدگان و بسیج همه امکانات شامل اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی، اقدامات تشخیصی و ارائه خدمات درمانی سریع و‌ مطلوب به مصدومان احتمالی را اتخاذ کنند.
دستور وزیر بهداشت به اورژانس و مراکز درمانی برای تدابیر ویژه رسیدگی به سیل زدگانبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا،بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به رییس سازمان اورژانس و روسای دانشگاه های علوم پزشکی  سراسر کشور دستور داد تمام امکانات خود را برای رسیدگی بهنگام و مؤثر به مصدومان احتمالی سیل بسیج کنند.
 
عین اللهی  تاکید کرد: ضروری است  اورژانس پیش بیمارستانی ، مراکز درمانی و کادر تخصصی درمان برای ارائه خدمات سریع و کیفی به مصدومان در آمادگی کامل به سر برده، سرعت بخشی به اقدامات تشخیصی  و رسیدگی‌های درمانی  آسیب دیدگان سیل  را در دستور کار قرار دهند. 
 
 وزیر بهداشت همچنین سازمان اورژانس کشور  و دانشگاه های علوم پزشکی را موظف کرد تا گزارش بر خط اقدامات و تدابیر صورت گرفته در زمینه های مذکور را به وی اعلام نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: