اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۳ تير ۱۴۰۱ - 14 July 2022
آخرین آمار کرونا در کشور؛
برپایه گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۴۶۴ نفر رسید.
شناسایی ۵۲۳۴ بیمار جدید کروناییبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا، در ۲۴ ساعت گذشته (از روز چهارشنبه تا امروز پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱) و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۶۴۵ نفر از آنها بستری شده‌اند.

همچنین تاکنون ۶۴ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۱۸۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۶۷۵ نفر دُز دوم و ۲۸ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۱۰ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۸۷۲ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۱۱۲ هزار و ۱۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

به گزارش وزارت بهداشت، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۵۱ نفر رسید و خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۶۶ هزار و ۴۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

همچنین ۴۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۵۲ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۸۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: