اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - 13 June 2022
دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت وزارت بهداشت در مهار کرونا گفت: عملکرد وزارت بهداشت در مقابله با کرونا و به صفر رساندن آمار فوتی کاملاً رضایت‌بخش است.
عملکرد وزارت بهداشت درمقابله کرونا کاملاً رضایت‌بخش استبه گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس: بهزاد رحیمی نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصرپرس با اشاره به اعلام خبر صفر شدن آمار فوتی کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در روزهای 12 و 20 خرداد گفت: عملکرد وزارت بهداشت و همچنین دولت سیزدهم در مقابله با کرونا، مهار کرونا و همچنین به صفر رساندن آمار فوتی ناشی از کرونا بسیار رضایت بخش است.

 وی افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد بودیم که کرونا روزی حدود ۸۰۰ قربانی می گرفت اما با عزم و اراده مسئولین دولت و وزارت بهداشت این آمار فوتی اکنون به زیر عدد پنج رسیده و حتی یک روز بدون فوتی را تجربه کردیم.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدام نشان از مدیریت صحیح وزارت بهداشت دولت سیزدهم دارد.

رحیمی با بیان اینکه تزریق واکسن و همراهی مردم نقش اساسی در مهار کرونا داشت، گفت: جا دارد به یاد همه شهدا نظام سلامت باشیم و از زحمات شبانه روزی همه پزشکان، پرستاران و کادر درمان تقدیر و تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه مردم باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: امیدواریم با تزریق دز سوم واکسن به طور کامل این ویروس ریشه کن شده و ما دیگر شاهد آن روزهای همه گیری کرونا نباشیم.

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت برای اولین بار روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

وی همچنین برای دومین بار روز جمعه  20  خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.



خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: