اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - 08 March 2022
مدیر عامل مرکز فابا در نشست “تقدیر از خبرنگاران و هم اندیشی با اصحاب رسانه” بر اهمیت جایگاه خبرنگاران و تداوم همکاری آن ها با مرکزفابا تاکید کرد.
تعامل با اصحاب رسانه،یک ضرورت و یک تعامل خردمندانهبه گزارش عصرپرس، در این نشست محمد مراد بیات، مدیر عامل مرکز فابا و دبیر کل رویداد Transaction درباره جایگاه ویژه خبرنگاران، گفت: امروزه اصحاب رسانه نقش محوری را در همه‌ عرصه ها پیدا کرده‌اند، افکارعمومی، رونق کسب‌ و کارها، تحول آفرینی، روزآمدی، نگاه به آینده، رقابت سازنده و بسیاری از امور مهم دیگر، امروزه در دستان اصحاب رسانه‌ است و آنانند که با قلم خود وضعیت موجود را تبیین و وضعیت مطلوب را ترسیم می‌کنند.

وی افزود: به بیان دیگر جهان به شدت رسانه‌ای شده‌ است و هر حرکتی در دنیای امروز بدون حضور موثر رسانه‌ها، همانند آب در هاون کوبیدن است.

بیات درباره مشکلاتی که خبرنگاران در حوزه فعالیت خود با آن مواجه اند، گفت: به تبع این وظایف مهم، رسانه‌ها در معرض آسیب‌های ویژه‌ای قرار دارند. صاحبان قدرت، انحصار طلبان و آنانی که منافع خود را بر منافع ملی و مصالح عمومی جامعه ترجیح می‌دهند، به شدت به اصحاب رسانه طمع می‌دوزند و هوشیاری برای حفظ حرمت قلم از ضروریات عصر حاضر است.

مدیر عامل مرکز فابا تصریح کرد: امروز جمع شده‌ایم تا  از زحمات همه خبرنگاران و همکاران ارجمند رسانه‌ای بابت همراهی‌ها و همکاری‌های ارزشمند خود با مجموعه فعالیت های مرکز فابا تشکر کنیم. قطعا تداوم واستمرار این همکاری‌ها برای مرکز فابا و همچنین اصحاب رسانه یک ضرورت و یک تعامل خردمندانه برد-برد است.

دبیر کل رویداد Transaction اضافه کرد: برد آن برای مرکز فابا این است که می‌تواند مجموعه خدمات گسترده خود در حوزه های آموزشی، نوآوری، استارتاپی، فناوری، بین‌المللی و نمایشگاهی را با قلم وخبر شیوای شما به مخاطبان خود برساند و برد آن برای اصحاب رسانه این است که مجموعه رویدادهای مرکز فابا و فعالیت‌های آن، جایی است که هرخبرنگار و رسانه می تواند به خوبی با مدیران، متخصصان و کارشناسان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری ارتباط برقرار کند و یک همکاری موثر را با تک تک آنان برای خود رقم بزند.

مدیر عامل مرکز فابا درباره تداوم و شیوه همکاری رسانه ها با این مرکز، گفت: ما می‌توانیم با اشتراک ‌گذاری مطالب، سوژه‌ها و موضوعات با اهمیت، با همدیگر یک جریان ‌سازی مناسب و در راستای منافع ملی و مصالح عمومی جامعه را به ثمر برسانیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: