اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - 21 February 2022
با حکم رییس‌جمهور؛
رییس جمهور با صدور حکمی پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را با حفظ سمت به عنوان دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) منصوب کرد.
دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شدبه گزارش عصرپرس از وزارت علوم، در حکم آیت الله سید ابراهیم رییسی خطاب به صالحی آمده است؛ با عنایت به مراتب تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در اجرای ماده (۹) آیین نامه داخلی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری مصوب سوم اردیبهشت ۱۳۸۵ آن شورا و به پیشنهاد وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به موجب این حکم به عنوان «دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار دارد با اتکال به خداوند متعال، تشریک مساعی سایر اعضای محترم و استفاده بهینه و موثر از تمامی ظرفیت های موجود در ارتقای کیفیت سیاست‌گذاری در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری و تعمیق و گسترش فرهنگ و تفکر علمی در جامعه مجدانه کوشا باشید.

آیت الله رییسی در این حکم آورده است: توفیقات روزافزون آن‌ جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر: