اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - 03 February 2022
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و مجموع جان‌باختگان به ۱۳۲ هزار و ۶۲۴ نفر رسید.
فوت ۶۱ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونابه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا، از دیروز تا امروز ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۷ هزار و ۳۹۵بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۸۱ نفر از آنها بستری شدند، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۷۹۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۱۲۱هزار و ۳۵۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده‌اند، یک هزار و ۹۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۴۵ میلیون و ۹۵ هزار و ۲۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

اکنون ۶۰ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۲۳۰  نفر دُز اول، ۵۴ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۲۵۰ نفر دُز دوم و ۱۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۷۸۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۳۴ میلیون و ۱۳۷  هزار و ۲۶۸دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۷۹۰هزار و ۸۵۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

اکنون ۷۷ شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفتند. ۱۷۹ شهرستان نارنجی، ۱۸۱ شهرستان زرد و ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: