اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - 02 February 2022
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و مجموع جانباختگان به ۱۳۲ هزار و ۵۶۳ نفر رسید.
۵۹ هموطن دیگر بر اثر کرونا جان باختندبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا، از دیروز تا امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۷۵ نفر از آنها بستری شدند، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۴۰۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۱۱۵ هزار و ۱۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند، یک هزار و ۸۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۴۴ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۹۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

اکنون ۶۰ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۲۶۶ نفر دُز اول، ۵۴ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۶۱ نفر دُز دوم و ۱۸ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۳۸۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۳۳ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۴۱۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۶۲۱ هزار و ۱۰۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۴۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۳۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  


نام:
ایمیل:
* نظر: