اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - 15 December 2021
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا با کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و این در حالیست که در این بازه زمانی هیچ مورد فوتی در ۱۱ استان کشور گزارش نشده است.
فوت۵۲ نفردیگر بر اثر کرونابه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس و بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز(سه شنبه) تا امروز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۸۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۹۵۴ نفر رسید و طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۸۸۳ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته نیز در ۱۱ استان شامل سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، سمنان، بوشهر، ایلام، هرمزگان، مرکزی، اردبیل، قم، گلستان و کرمانشاه، هیچ موردی از فوت بیماران کرونایی گزارش نشده است.

همچنین تا کنون ۵ میلیون ۹۸۵ هزار و ۷۳۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۰ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۲۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، همچنین تا کنون ۵۸ میلیون و ۹۱۴ هزار و ۶۶۰ نفر دُز اول، ۴۹ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۸۷۳ نفر دُز دوم و سه میلیون و ۱۱۹ هزار و ۳۸۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۱۱ میلیون و ۸۸۱ هزار و ۹۱۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته نیز ۳۲۳ هزار و ۲۵۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر هشت شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد و ۳۲۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ نقطه ای از کشور در وصعیت قرمز کرونایی وجود ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: