اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - 09 April 2017
یک طراح و تولیدکننده لیبل و اتیکت پوشاک می‌گوید تنوع طراحی و خلاقیت در بخش‌هایی همچون لیبل لباس است که خود می‌تواند معرف یک مد با همه شاخصه‌های استاندارد باشد.
ورود جدیدترین تکنولوژی‌های تولید لیبل لباس به ایران

سرویس فرهنگی عصرپرس: لیبل یا اتیکت لباس جهت نصب برند، کد کالا و قیمت البسه مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً می‌توان از تمامی موارد کارت ویزیت جهت تهیه اتیکت مارک لباس استفاده کرد و سایز استاندارد خاصی وجود ندارد و به دلخواه مشتری طراحی می‌شود.

معمولاً روی اتیکت لباس روش نگهداری و شستشوی لباس نیز شرح داده می‌شود. در ارتباط با هزینه لیبل لباس باید به مواردی همچون جنس لیبل، تیراژ اتیکت لباس، سایز مارک ، نوع اتیکت، تعداد رنگ چاپ و شکل قالب توجه کرد.

به گزارش هنرآنلاین، جاوید میرزایی، تولیدکننده اتیکت و لیبل لباس با برند "ناس" دراین‌باره می گوید: لیبل‌ها یکی از مهم‌ترین ملزومات تولید لباس هستند و دنیای مد به طراحی و تولید این بخش توجه ویژه‌ای داشته و دارد.

وی افزود: امروزه با تکیه بر جدیدترین تکنولوژی، لیبل و اتیکیتی تولید می‌کنیم که تاکنون در ایران تولید نشده است و خوشبختانه با استقبال بسیاری از برندهای داخلی، واردات لیبل در این بخش کاهش یافته است.

میرزایی بر لزوم توجه به داخلی بودن تمامی بخش‌های یک لباس تأکید و تصریح کرد: یکی از دلایل گرانی‌های محصولات برخی برندهای داخلی و خارجی، توجه به همین ریزه‌کاری‌ها در زمان تولید است که در حفظ کیفیت پوشاک اهمیت بسیار دارد و البته تنوع طراحی و خلاقیت در این بخش‌های کوچک است که خود می‌تواند معرف یک مد با همه شاخصه‌های استاندارد باشد.

این طراح و تولیدکننده لیبل لباس در کشور با اشاره به اینکه گرایش به مقوله مد در همه گروه‌های سنی وجود دارد اظهار داشت: تولیدات کلیشه‌ای هم کالا را گران می‌کند و هم ذائقه مخاطبان را تأمین نمی‌کند پس بهتر است تمامی فعالان حوزه مد و لباس با افزایش خلاقیت، هم‌افزایی، مشاوره و همراهی با دیگر بخش‌ها بیش ازهر زمان دیگری نگاه جامعه را به مصرف پوشاک داخلی معطوف کنند.

ورود جدیدترین تکنولوژی‌های تولید لیبل لباس به ایران
نام:
ایمیل:
* نظر: