اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - 22 November 2021
رئیس سازمان اورژانس کشور خبرداد:
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه 2 هزار و 977 پایگاه اورژانس آماده خدمت رسانی به مردم هستند،گفت: همکاران اورژانس کشور در قالب چهار هزار نیروی ستادی و همچنین پنج هزار انواع آمبولانس در سطح جاده های کشور عملیاتی شده اند تا بتوانیم به نحو مطلوب و مناسب به هموطنان در حوادث گوناگون خدمت رسانی کنیم.
آمادگی 2 هزار و 977 پایگاه اورژانس کشور در طرح زمستانه 1400به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از روابط عمومی سازمان‌ اورژانس کشور،رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: کارکنان اورژانس ضمن همکاری با همه نیروهای امدادی و انتظامی کشور در طرح زمستانه 1400، با استقرار 2 هزار و 977 پایگاه اورژانس آماده خدمت رسانی به مردم کشور هستند.

میعادفر روز دوشنبه در حاشیه مراسم آغاز طرح زمستانه 1400، گفت: قرار شد در این طرح با آماده سازی 50 ایستگاه هوایی و 20هزار تکنسین، اورژانس کشور برای رسیدگی به حوادث جوی و جاده ای کشور حضور یابد.

خدمت‌رسانی اورژانس با 5 هزار  آمبولانس در طرح زمستانه 1400

وی ادامه داد: همکاران اورژانس کشور در قالب چهار هزار نیروی ستادی و همچنین پنج هزار انواع آمبولانس در سطح جاده های کشور عملیاتی شده اند تا بتوانیم به نحو مطلوب و مناسب به هموطنان در حوادث گوناگون خدمت رسانی کنیم.

میعادفر گفت: اگر فردی که در خیابان یا جاده های کشور با فردی بیمار و حادثه دیده برخورد کرد، حتما با خونسردی کامل و توضیح مختصری از شرح حال فرد آسیب دیده با شماره 115سازمان اورژانس کشور تماس بگیرید و بنابر امکانات این سازمان نیروهای تکنسین اورژانس از نزدیکترین پایگاه و در کمترین زمان ممکن به کمک فرد آسیب دیده خواهند آمد.

آمادگی 2 هزار و 977 پایگاه اورژانس کشور در طرح زمستانه 1400


نام:
ایمیل:
* نظر: