اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - 18 November 2021
وزیر بهداشت عصر امروز پنج شنبه، در جریان سفر رییس جمهور و جمعی از وزرا به استان زنجان، از مرکز واکسیناسیون شماره ۳ واقع در مجموعه ورزشی برق منطقه ای زنجان بازدید کرد.
بازدید وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون شماره ۳ زنجانبه گزارش عصرپرس از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از این مرکز بیان‌ کرد: خوشبختانه پس از استقرار دولت سیزدهم،مقدار قابل توجهی واکسن کرونا تامین و با مشارکت مردم تزریق شد و خوشحالیم که از مرز ۱۰۰ میلیون دُز واکسن تزریق شده در کشور گذشتیم، البته کماکان رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری ضروری است، چون فعلا باید تا مدت ها با کرونا زندگی کنیم.
 
وی ضمن قدردانی از نیروهای مسلح، مردمی و جهادی به دلیل مشارکت در امر واکسیناسیون عمومی علیه کرونا، خاطر نشان کرد: این گروه ها در امر واکسیناسیون به ما کمک کردند و این حماسه عظیم در کشور خلق شد. باید از دانشجویان علوم پزشکی و اصحاب رسانه نیز به طور ویژه تشکر کنیم. 
 
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این مرکز واکسیناسیون، انواع واکسن های موجود در سبد واکسیناسیون کشور از جمله برکت، اسپایکوژن، پاستوکووک، استرازنکا، سینوفارم و اسپوتنیک تزریق می شود و ذخیره خوبی از نظر انواع واکسن های معتبر و مورد تایید داریم. استان زنجان نیز علاوه بر عملکرد بسیار مناسب در کنترل کرونا، توانسته در رتبه های بالای واکسیناسیون کشوری قرار گیرد که از مردم این استان نیز تشکر می کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: