اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - 03 November 2021
در آستانه ١٣ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در یکی از مدارس تهران زنگ استکبارستیزی نواخته شد.
نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس تهرانبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، مراسم نمادین نواختن زنگ استکبارستیزی با حضور علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دبیرستان پسرانه شهید کدخدایی منطقه ۱۱ تهران واقع در میدان پاستور برگزار شد.

در این مراسم سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: مراسم و برنامه‌های 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بستر شبکه شاد برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

حسن شربت دار افزود: همچنین با تشکیل ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با هماهنگی تشکل‌ها، راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان برگزار می شود، بیانیه مشترکی هم تشکل‌های دانش آموزان تهیه کرده‌اند که توسط یکی از دانش آموزان در پایان این مراسم قرائت می شود.

وی با بیان اینکه سرودهای همگانی برای دانش آموزان در این مراسم اجرا می شود، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی فعالیت‌های خوبی  پیش بینی شده که در کانال و گروه‌های مدارس در بستر شاد پخش می شود.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: به مناسبت روز دانش آموز پویش‌های دانش آموزی نیز برگزار می‌شود.

پخش مراسم 13 آبان روز دانش آموز در شبکه شاد 

همزمان با این مراسم به دلیل غیرحضوری بودن آموزش مدارس، در ساعت هشت صبح زنگ استکبارستیزی در ۱۱۰ هزار مدرسه سراسر کشور نیز نواخته و به صورت زنده در شبکه شاد پخش شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: