اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - 05 March 2017
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد
محمدامین سازگارنژاد با تأکید بر این که باید سازمان فنی و حرفه‌ای تکلیف خود را با تغییرات و توسعه فناوری اطلاعات در دنیا روشن کند، گفت:‌سال 96 با استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات،‌ محتوای الکترونیکی جایگزین آموزش‌های سنتی خواهد شد.
تحول در آموزش های مهارتی متناسب با فناوری های جدید

سرویس اجتماعی عصرپرس: محمدامین سازگارنژاد با اعلام این خبر با تأکید بر این که باید سازمان فنی و حرفه‌ای تکلیف خود را با تغییرات و توسعه فناوری اطلاعات در دنیا روشن کند، گفت:‌سال 96 با استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات،‌ محتوای الکترونیکی جایگزین آموزش‌های سنتی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی ، وی در آیین اختتامیه اولین جشنواره محتوای الکترونیکی با اشاره به این که نسل جوان باید همگام با تحولات آموزشی و الکترونیکی گام بردارد، اظهارکرد: کارزار فناوری اطلاعات و ارتباطات هر روز پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌شود و از همین رو باید در سال 96 نسبت به تحولات جدید رویکرد مطمئن و سریعی داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارائه آموزش‌های مهارتی تأکید کرد: ارتقای سطح مهارتی افراد با استفاده از محتوای الکترونیکی نقش بسزایی در افزایش کارایی و اثربخشی آموزش‌ها دارد.

معاون وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه با تمام اپراتورها تعاملات بسیار خوبی را آغاز کرده‌ایم، گفت: به لحاظ کیفیت و کمیت در سال آینده شاهد رویدادهای مهمی در حوزه ارائه آموزش‌های مهارتی خواهیم بود که در آن تنوع خلاقانه نقش مهمی خواهد داشت.

وی با بیان این که هم‌اکنون با استفاده از بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات تمام مردم دسترسی آزادی به اطلاعات دارند، گفت: این موضوع در سال 96 نقش مهمی در ارائه آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دارد و با استفاده از فناوری‌های جدید سمت و سوی آموزش‌ها تغییر خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بستر الکترونیکی در زمینه ثروت‌آفرینی و ارتقای همه عرصه‌ها مورد توجه قرار گرفته و زمینه‌ای را برای افزایش امید و تغییر رویکرد در ارائه آموزش‌ها را رقم زده است.


تحول در آموزش های مهارتی متناسب با فناوری های جدید
نام:
ایمیل:
* نظر: