اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 01 March 2017
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده عصر سه شنبه با حضور در ششمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، از بخش ها و غرفه های مختلف این جشنواره بین المللی بازدید کرد.
مولاوردی از ششمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر بازدید کرد

سرویس اجتماعی عصرپرس: شهیندخت مولاوردی در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ششمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در برآورده کردن نیازها و سلیقه های مختلف در عین حفظ اصل پوشیدگی بسیار موفق بوده است، تاکید کرد: تلفیق نشان ها و عناصر سنتی و مدرن، ویژگی ممتاز این جشنواره است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: حضور طراحان و تولیدکنندگان ایرانی و بین المللی در کنار یکدیگر در این جشنواره می تواند به تکمیل ، غنی سازی و همچنین اثر بخشی طرح ها و تولیدات کمک کند.

مولاوردی با اشاره به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و توجه به دو مولفه مهم برونگرایی و درونزایی تصریح کرد: در بخش درون زایی دولت تدبیر و امید به تولیدات ملی که طبق منویات مقام معظم رهبری مترادف کارآفرینی است، توجه خاصی دارد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: برون گرایی نیز به معنای باز شدن دروازه های کشور به روی محصولات خارجی نیست بلکه سیاست دولت یازدهم در این زمینه ادامه سیاست خارجی و برجام می باشد که بدنبال بازی برد-برد و همکاری فن آورانه با جهانیان است.

مولاوردی تصریح کرد: در عین حمایت و استقبال از ورود دانش و فن آوری های نوین و همچنین سرمایه گذاری خارجی، از تولیدات ملی حمایت می کنیم.

ششمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر با تاکید بر ارائه آثار شایسته در حوزه لباس‌های کاربردی و با حضور طراحان داخلی و بین المللی از کشورهای فرانسه، تونس، افغانستان، هند، بلغارستان، روسیه و ایتالیا در تالار رودکی برگزار شد.


مولاوردی از ششمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر بازدید کرد
نام:
ایمیل:
* نظر: