اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - 01 September 2021
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام کرد: در صورت تامین واکسن با توجه به ایجاد زیرساخت های لازم می توانیم تا پیش از دهه فجر همه مردم پایتخت را واکسینه کنیم.
در صورت تامین واکسن،مردم تهران تا بهمن ماه واکسینه می‌شوندبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، بابک عشرتی در آیین افتتاح مرکز شماره ۴ واکسیناسیون شهرداری منطقه ۱۸ تهران گفت: زیرساخت های لازم برای اجرای سرعتی واکسیناسیون در سراسر کشور مهیا است.

وی اظهار داشت: افتتاح پایگاه واکسیناسیون ۴۵ دانشگاه علوم پزشکی ایران و شماره ۴ شهرداری منطقه ۱۸ تهران با همکاری و مساعدت شهرداری این منطقه نوید بخش حرکت همه جانبه و هماهنگی بین دستگاهی برای ریشه کن شدن کرونا است.

عشرتی همچنین در تبیین عملیات اجرایی مرکز واکسیناسیون گفت: این پایگاه با دارا بودن هفت ایستگاه آمادگی تزریق روزانه ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ دز واکسن را دارد،

وی ادامه‌ داد: ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی ایران حدود ۷۰ هزار دز در روز به شرط تامین واکسن است. 

وی اظهارداشت: از همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه های اجرایی به‌خصوص شهرداری تهران به جهت در اختیار قراردادن سوله های مدیریت شهری برای ایجاد مراکز واکسیناسیون تهران تشکر می کنیم.

شهردار منطقه ۱۸ تهران نیز در تشریح اقدامات انجام شده توسط مدیریت شهری جهت انجام واکسیناسیون ویروس کرونا در سطح این منطقه گفت: در حال حاضر در چهار مرکز پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران مدائن واقع در بلوار مدائن با ظرفیت فعلی روزانه حدود یکهزار تزریق، مجموعه ورزشی شهیدان اسماعیلی واقع در بلوار مدائن با ظرفیت فعلی روزانه حدود یکهزار تزریق، پایگاه اورژانس واقع در بوستان ولیعصر(عج) با ظرفیت فعلی روزانه حدود ۵۵۰ تزریق و پایگاه تزریق واکسن الزهرا (س) واقع در بوستان حضرت قائم (عج) با ظرفیت فعلی روزانه حدود یکهزار تزریق در سطح منطقه واکسیناسیون کرونا در حال انجام است.

واکسن تامین شود مردم تهران تا بهمن امسال واکسینه می‌شوند

سید محمد فیاض افزود: خدمات ارائه شده برای مجموعه های یاد شده شامل آماده سازی کلی فیزیکی و تاسیساتی پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران مدائن ، در اختیار قراردادن سالن توپی و یک اتاق جهت واکسیناسیون و ۲ اتاق برای کارکنان و انبار لوازم مربوطه به مرکز بهداشت، ایجاد سالن انتظار در محوطه پیرامونی پایگاه با استفاده از داربست فلزی و چادر برزنتی است که مدیریت شهری همواره سعی کرده است در راستای تسهیل امور به بهترین شکل خدمات مورد نظر را ارائه کند.

در صورت تامین واکسن،مردم تهران تا بهمن ماه واکسینه می‌شوند

براساس این گزارش، با حضور «سید محمد فیاض شهردار  منطقه ۱۸ تهران» ،  «دکتر بابک عشرتی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران» ، «دکتر ماهرخ علائی سرپرست مرکز بهداشت غرب تهران» و معاونان و مدیران ستادی مدیریت شهری منطقه ۱۸ تهران مرکز واکسیناسیون شماره ۴ شهرداری منطقه ۱۸ تهران  افتتاح شد و عملیات واکسیناسیون پرسنل شهرداری منطقه ۱۸ در این مکان آغاز شد.

همچنین در این مرکز خدمات دهی عمومی به شهروندان همه روزه از ۸ تا ۱۷ برقرار خواهد بود و ثبت نام شدگان در سامانه ملی واکسیناسیون وزارت بهداشت می توانند با انتخاب این مرکز بعنوان محل دریافت واکسن و با در دست داشتن مدارک هویتی و کد رهگیری جهت واکسیناسیون مراجعه کنند.



نام:
ایمیل:
* نظر: