اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - 16 August 2021
سخنگوي صنعت برق:
سخنگوي صنعت برق با اشاره به اجراي تعطيلات 6 روزه از فردا دوشنبه، روزهاي پيش رو را بدون اعمال محدوديت توزيع انرژي و خاموشي پيش‌بيني كرد.
۶ روز تعطیلی پیش‌رو را بدون خاموشی سپري مي‌كنيمبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون،مصطفي رجبي مشهدي با اعلام اين خبر، از دستگاه‌هاي اجرايي، ادارات و بانك‌ها خواست تا از خاموش بودن وسايل برقي، سرمايشي و غيرضروري در اين چند روز تعطيل مطمئن شوند.

وي از هموطناني كه در اين ايام تعطيلات در منزل مي‌مانند نيز درخواست كرد توصيه‌هاي مديريت مصرف را جدي گرفته تا اين ايام بدون محدوديت سپري شود.

سخنگوي صنعت برق اضافه كرد: روز گذشته مصرف برق حدود 66 هزار مگاوات بود كه امروز هزار مگاوات كاهش يافت و در عين حال حدود 800 مگاوات از نيروگاه‌هايي كه خارج از مدار بودند خوشبختانه به سرعت تعمير شده و در مدار توليد قرار گرفتند.

به گفته رجبي مشهدي، خوشبختانه امروز تعداد حوادث به ميزان چشمگيري كاهش يافته و به تبع آن نيز اعمال محدوديت‌ها به حداقل رسيد، به طوري كه اگر در جايي نياز به اعمال محدوديت و يا خاموشي پراكنده وجود داشت، از طريق جداول خاموشي‌هاي برنامه‌ريزي شده‌اي بود كه پيش از اين به اطلاع مردم رسيده است.

وي در پايان با بيان اينكه براي هفته آينده هواي گرم و در نتيجه افزايش مصرف پيش‌بيني شده است، خاطرنشان کرد: از هم اكنون تمهيدات لازم انديشيده شده تا هفته آتي را نيز بدون مشكل سپري كنيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: