اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - 09 August 2021
وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش گفت: تمامی تدابیر بهداشتی برای بازگشایی مدارس در مهرماه صورت گرفته است و خانواده‌ها نگران نباشند چون هیچ کاری در این خصوص، بدون هماهنگی با وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا انجام نخواهد شد.
تدابیر بهداشتی برای بازگشایی مدارس صورت گرفته استبه گزارش عصرپرس از وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در بیان جزئیات بازگشایی مدارس و نیاز حضوری بودن آموزش  از اول مهر افزود: دور بودن طولانی مدت دانش‌آموزان از مدارس تبعات و آسیب‌های جدی به دنبال دارد؛ لذا مطابق پروتکل های وزارت بهداشت، بازگشایی مدارس از اول مهرماه انجام خواهد شد.

وی استقبال کادر آموزش و فرهنگیان کشور از طرح واکسیناسیون مطلوب توصیف و اضافه کرد: واکسیناسیون همکاران فرهنگی،تا اواخر مردادماه در سراسر کشور، ادامه خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در این طرح، قرار است؛ رانندگان سرویس‌های مدارس، مربیان مهدهای کودک و هر فردی که در مجموعه آموزش و پرورش و در کادر مدرسه فعالیت دارد، واکسینه شود.

وی در پاسخ به این سوال که واکسیناسیون فرهنگیان اجباری است یا اختیاری، بیان کرد: ما خدمات لازم را برای واکسینه کردن تمام فرهنگیان فراهم کرده ایم و از سوی دیگر  با توجه به حضوری بودن مدارس، توصیه می‌شود حتما واکسن بزنند.

تا معرفی وزیر آموزش و پرورش بعدی و کسب رای اعتماد از مجلس وزیر فعلی در راس این وزارتخانه باقی می ماند.

فهرست وزرای کابینه جدید تا پایان مردادماه معین می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: