اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۴ تير ۱۴۰۰ - 05 July 2021
رئیس جمهور منتخب گفت: محسنی اژه ای نسبت به دستگاه قضایی آشنا و دارای روحیه انقلابی است، تطورات زمانی ایشان را دچار چرخش نکرده است و بر مبانی و اصول انقلابی پایبند هستند.
رییسی: محسنی اژه‌ای همواره بر مبانی انقلاب پایبند بوده استبه گزارش عصرپرس، آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب و رئیس پیشین دستگاه قضا گفت: باید برای این انتصاب شایسته در دستگاه قضا تقدیر و تشکر کنم. ۳۶ سال است که از نزدیک با آقای اژه‌ای همکار هستم و ایشان یک قاضی توانمند و تواناست.

وی افزود: ایشان نسبت به دستگاه قضایی آشنا و دارای روحیه انقلابی است، تطورات زمانی ایشان را دچار چرخش نکرده است و بر مبانی و اصول انقلابی پایبند هستند.

رئیس جمهور منتخب خاطرنشان کرد: در دوران دو سال و اندی مسئولیت بنده ایشان در مسولیت معاونت اول قوه قضاییه هم نسبت به مدیریت در انتصابات و مدیریت نسبت به پرونده به مجموعه ارامش می‌داد و مشاوری امین برای همه قضات بودند و برای بنده جایگاهشان ارزشمند بود.

آیت الله رئیسی افزود: آقای محسنی در بسیاری از پیشرفت ها نقش داشتند و تلاش می‌کنند بی نام و نشان باشند یعنی کارشان باشد؛ اما نامشان نباشد.

رئیس جمهور منتخب خاطرنشان کرد: مدیران شجاع و خطرپذیر باید مورد حمایت همه دستگاه های کشور باشند. به نام دفاع از حقوق انسان و مردم باید تمام گام هایمان استوار باشد و تردید نداریم آینده بسیار درخشان است. برای برادر عزیزم آقای محسنی از خداوند متعال طلب توفیق دارم.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: یقین دارم با ابتکار عمل آقای محسنی اژه‌ای و مدیران خوبی که داریم گام های خوبی در قوه قضاییه برداشته خواهد شد. دستگاه قضایی نیاز به یک تحول داشت و انشالله سند تحول قضایی سال به سال ارتقا پیدا کند.

به گزارش میزان، رئیس جمهور منتخب افزود: در این مدت تلاش کردم موارد ۸ گانه در حکم رهبری را دنبال و تحقق ببخشیم. تلاش داشتیم حرکتمان برنامه محور باشد و به سه نکته در سال ۹۹ و سال جاری توجه کردیم؛ کرامت مردم، ارباب رجوع و همکاران؛ مبارزه با فساد و حمایت از تولید که شعار سال بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: