اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۲۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - 25 May 2021
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۰۸ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۹ هزار و ۵۶ نفر رسید.
کرونا جان ۲۰۸ نفر دیگر را در ایران گرفتبه گزارش خبرنگارسرویس اجتماعی عصرپرس، مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: از دیروز تا امروز (چهارم خرداد ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و  ۸۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۱۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۵۵ هزار و ۳۹۶ نفر رسید.

وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: تاکنون دو میلیون و ۳۶۲ هزار و ۴۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. چهار هزار و ۶۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و ۱۹ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۹۳۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: تاکنون دو میلیون و ۶۷۵ هزار و ۵۹۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴۷۰ هزار و ۴۶۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند.  مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به سه میلیون و ۱۴۶ هزار و ۶۲ دوز رسید.




خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: