اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - 07 February 2017
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تأکید کرد که ایران آمادگی دارد برای ساخت هتل در فرودگاه‌های کشور با آکور همکاری داشته باشد.

ساخت هتل در فرودگاه‌های كشوربا همکاری آکور

سرويس فرهنگي عصرپرس: زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری در بخش هتل‌داری و گردشگری ایران که در هتل اوین آزادی برگزار شد، با تیم اجرایی و مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای گروه هتل‌های آکور دیدار کرد.

وي در این دیدار گفت: امیدوارم بتوانیم با برگزاری چنین همایش‌هایی از تجارب کشورهای موفق در حوزه گردشگری، برای تقویت فرصت‌های گردشگری ایران، استفاده کنیم.

احمدی‌پور ادامه داد: این همایش نشان می‌دهد که بخش خصوصی ایران در تلاش است برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از تجارب کشورهای موفق در حوزه گردشگری استفاده کند.

وي افزود: آکور یکی از برندهای خوب هتل‌داری در دنیاست و می‌تواند در تقویت زیرساخت‌های گردشگری ایران مشارکت داشته باشد. ساخت هتل در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) یکی از اقداماتی است كه رضایت‌خاطر بسیاری از گردشگران ورودی به ایران را به‌دنبال دارد و ما آمادگی داریم برای ساخت هتل در سایر فرودگاه‌های کشور با آکور همکاری داشته باشیم.

احمدی‌پور ادامه داد: سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمادگی دارد تا تسهیلات موردنیاز را در اختیار بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران خارجی قرار دهد تا ظرفیت‌های گردشگری کشور ظهور پیدا کنند.

وي افزود:امروز، پس از برجام، می‌توانیم با استفاده از تجارب کشورهای خارجی تقویت جایگاه گردشگری ایران را سرعت ببخشیم.

آکور می‌تواند تجربیاتش را برای توسعه بازار گردشگری در اختیار ایران قرار دهد.

در ادامه این دیدار، استیون دیویس، مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای گروه هتل‌های آکور، با اشاره به اینکه این گروه هتل‌داری با ورود به هر کشور خود را با شرایط موجود در آن کشور تطبیق می‌دهد گفت: «آکور یکی از رهبران اقتصاد هتل‌داری در دنیاست.»

وي ادامه داد: شرکت آکور در تمام کلاس‌های هتل‌داری‌ اقدام به راه‌اندازی و مدیریت هتل می‌کند.

دیویس افزود: «ما افتخار می‌کنیم اولین برندی بودیم که در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) هتل افتتاح کردیم. آکور تجربیات بسیار زیادی در حوزه گردشگری دارد که می‌تواند این تجربیات را برای توسعه بازار گردشگری در اختیار ایران قرار دهد.»


ساخت هتل در فرودگاه‌های كشوربا همکاری آکور

نام:
ایمیل:
* نظر: