اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۲۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - 08 March 2021
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۶۹۸ هزار و ۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۹ نفر از مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۰ هزار و ۷۸۶ نفر رسیده است.
فوت ۹۹ نفر دیگر در ایران براثر کرونابه گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، سیما سادات لاری روز دوشنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۸ اسفند ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیص هشت هزار و ۳۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۷۲۵ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۹۸ هزار و پنج نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۳۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین سه هزار و ۸۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۱ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۹۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

براساس این گزارش، بیماری کووید ۱۹ بر اساس آمار رسمی کشورها ویروس کرونا تاکنون حدود ۱۱۶ میلیون نفر را در دنیا مبتلا کرده و حدود دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نیز بر اثر بیماری کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند. 







خبرنگار:پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: