اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۲۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - 11 December 2020
شرکت‌های داروسازی «آسترازنکا» انگلیس و اسپوتنیک V روسیه از آزمایش‌های مشترک بالینی خود با ترکیب دو واکسن تولیدی این دو شرکت خبر دادند.
انگلیس و روسیه واکسن های ضد کرونای خود را ترکیب و آزمایش می کنندبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از خبرگزاری فرانسه، آزمایشگاه آسترازنکا و روسیه روز جمعه از آزمایش‌های مشترک بالینی با ترکیب دو واکسن علیه کرونا خبر دادند.

این دو امروز در بیانیه‌ای برنامه کارآزمایی بالینی مشترک خود برای ارزیابی ایمنی و ایمنی زایی ترکیب ASD۱۲۲۲ ساخت آسترازنکا و دانشگاه آکسفورد و اسپوتنیک V که توسط شرکت روسی گامالا توسعه یافته است را اعلام و خاطرنشان کردند که این آزمایش‌ها بر روی افراد بالای ۱۸ سال انجام خواهد شد.

براساس این گزارش، این اعلام در حالی صورت می‌گیرد که حمله سایبری به آژانس دارویی اروپا نگرانی از سرقت اطلاعات در مورد واکسن کرونا در بدنه این آژانس را افزایش داده است.

روزنامه دیلی میل روز چهارشنبه نوشت: "آژانس دارویی اروپا که اکنون در حال ارزیابی تایید چندین واکسن کرونا است، هدف یک حمله سایبری نیز قرار گرفته است."

این آژانس اعلام کرده است در نشستی در تاریخ ۲۹ دسامبر (۹ دی) برگزار خواهد شد برای تایید واکسن فایزر- بیونتک تصمیم گیری می شود.

این آژانس وابسته به اتحادیه اروپا همچنین واکسن های آکسفورد- استرازنکا و "جانسون اند جانسون" را نیز مورد بازبینی قرار می دهد.




نام:
ایمیل:
* نظر: