اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۲۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - 29 October 2020
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۵۹۶ هزار و ۹۴۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۹۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۴ هزار و ۱۱۳ نفر رسیده است.
تعداد جان باختگان کرونا در کشور از ۳۴ هزار نفر گذشت
به گزارش عصرپرس، سیما سادات لاری روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۸ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۹۲۴ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۹۶ هزار و ۹۴۱ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۴ هزار و ۱۱۳ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۴۷۲ هزار و ۵۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۰۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

معاون وزیر بهداشت گفت: تاکنون چهار میلیون و ۸۵۷ هزار و ۳۹۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی بیان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: