اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - 26 May 2020
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۱۳۹ هزار و ۵۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

جان باختگان کرونا در کشور به ۷۵۰۸ نفر رسید

به گزارش عصرپرس، کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ششم خردادماه ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هزار و ۷۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۳۵۲ مورد بستری و هزار و ۴۳۵ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۳۹ هزار و ۵۱۱ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۰۹ هزار و ۴۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد:  ۲۵۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند اما با تلاش همکاران آزمایشگاهی ما، تا کنون ۸۳۷ هزار و ۹۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، ادامه داد: مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۷ هزار و ۵۰۸ نفر رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر: