اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۵ - 01 January 2017
لطفا يك طرفه قضاوت نكنيد. اجازه بدهيد از طرف من هم براي شما داستان توضيح داده شود.
پاسخ «نرگس اشتری» به وزیر امور خارجه هند

عصرپرس: پس از آنکه وزیر امور خارجه هند در پیامی توئیتری به صورت غیرمستقیم به وزیر امور خارجه ایران پیغام داد که وضعیت نرگس کلباسی اشتری را پیگیری می‌کند و روز بعد با اعلام اینکه نمی‌تواند در روند قضایی پرونده دخالت کند از این کار صرف‌نظر کرد، «نرگس» در پیامی توئیتری به اظهارت خانم سوشما سوماراج اعتراض کرد.

او در این پیام نوشته است: «لطفا يك طرفه قضاوت نكنيد. اجازه بدهيد از طرف من هم براي شما داستان توضيح داده شود. من درگير يك "پاپوش "شدم. كسي حاضر به شنيدن حرفهای من نیست؟»

پاسخ «نرگس اشتری» به وزیر امور خارجه هند

به گزارش عصرپرس، اشتری همچنین در صفحه تلگرامش به این موضوع واکنش نشان داد: «طولانی شدن روند دادرسی دلیلی بر مقاصد شوم این سیستم قضایی است. این ماجرا بوی تعفن فساد و انتقام می‌دهد. اما همچنان خانم وزیر نمی‌خواهد اینها را ببیند.»

او ادامه می‌دهد: «هند عدم دخالت در سیستم قضایی را بهانه می‌کند. این در حالیست که در رایاگادا از شهردار تا رییس پلیس در پرونده من دخالت کردند. آیا آنها جزیی از سیستم قضایی هستند؟ اگر چنین است پس باید قانون برای همه برابر باشد. چه جوکی... من هرگز درخواست تبرئه شدن ندارم, درخواست من بطور ساده اینست که دادرسی عادلانه‌ای داشته باشم.»

پرونده پیچیده نرگس کلباسی اشتری مدت‌هاست که در صدر اخبار اجتماعی هند و ایران و انگلستان قرار دارد.

این دختر نیکوکار ایرانی آذرماه امسال در دادگاه شهر رایاگادا واقع در ایالت اودیسای هند به اتهام قتل غیرعمد یک کودک در اردوی تفریحی محاکمه شد و به یک سال حبس و پرداخت 300 هزار روپیه جریمه محکوم شد. این رای با واکنش شدید افکار عمومی روبرو شده است.

قرار است تا حدود یک ماه دیگر دادگاه تجدیدنظر برگزار شود.

پایان/


نام:
ایمیل:
* نظر: