اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - 01 March 2020
رییس انستیتو پاستور ایران اعلام کرد:
رییس انستیتو پاستور ایران گفت: تمام نمونه هاي كروناي پذيرش شده در انستیتو پاستور ایران صفر شد و در حال حاضر هيچ نمونه ی در نوبت انجام، در این مرکز وجود ندارد.
به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر علیرضا بیگلری رییس  انستیتو پاستور ایران ضمن اعلام این خبر گفت: تمام نمونه هاي كروناي پذيرش شده هفته قبل در انستیتو پاستور ایران در شب گذشته و در واقع، دو روز زودتر از زمان قول داده شده انجام شد.

بیگلری  همچنین گفت: در طي هفته گذشته، علاوه بر راه اندازي بيش از بيست آزمايشگاه تشخيصي كرونا در سراسر كشور، ظرفيت انجام تست در انستيتو پاستور بيش از ده برابر افزايش يافت و اكنون توانائي انجام روزانه ١٢٠٠ تست در پاستور وجود دارد.

بیگلری با بیان این که همزمان كار آموزش و پايش آزمايشگاههاي راه اندازي شده هم در جريان است، گفت: با این اقدام، در حال حاضر در تمام كشور از مشهد تا اهواز و از تبريز تا تهران و زاهدان، با يك سبك و يك پروتكل واحد كار مي كنند و  نماينده سازمان جهاني بهداشت از  این اقدام به عنوان كار عالي (Best practice) نام مي برد.

رییس  انستیتو پاستور ایران در ادامه از رهنمودها و حمايتهاي وزیر بهداشت و معاونين این وزارتخانه و نيز همكاري صميمانه مديران ارشد وزارتخانه و مساعي شبانه روزي روساي دانشگاههای علوم پزشکی کشور قدردانی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: