اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - 14 December 2019
سخنگوی سازمان سنجش
سخنگوی سازمان سنجش گفت: تا صبح امروز ۱۴۱ هزار و ۵۸۹ داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ ثبت نام کرده اند.

ثبت نام ۱۴۱ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد

به گزارش عصرپرس، حسین توکلی در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی از شنبه ۱۶ آذر آغاز شده است و روز دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸ پایان می‌یابد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مصوب اسفند ۹۴ مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی؛ آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹، در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی دانشجو می‌پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه با بیان اینکه کلیه متقاضیان ورود به دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در کلیه رشته‌های مصوب دفتر توسعه آموزش عالی اعم از دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی باید در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند گفت: به همه داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در این آزمون توصیه می‌شود در فرصت باقیمانده تا ۲۵ آذر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط در صورت واجد شرایط بودن ثبت نام کنند.

توکلی افزود: ضرورت دارد داوطلبان از دوشنبه ۲۵ تا چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹ به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

وی گفت: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و نخستین مرحله بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ۹۹ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: