اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - 20 October 2019
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از صید بالغ بر 580 تن میگو از آبهای هرمزگان از آغاز فصل صید میگو تاکنون خبر داد.

بالغ بر 580 تن صید میگو از آبهای هرمزگانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس به نقل از شیلات هرمزگان، محمد جوانمرد با اشاره به آغاز فصل صید میگو از دهم مهرماه جاری گفت:امسال حدود 179 فروند شناور صیادی با بیش از دوهزار و 140 نفر صیاد در فصل صید میگوی سال جاری مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه طبق کارشناسی های به عمل آمده پیش بینی می شود امسال بالغ بر هزار و 270 تن میگو از آبهای هرمزگان صید شود گفت:طبق پیش بینی های به عمل آمده از این میزان حدود 950 تن میگوی درشت و حدود 320 تن از آن میگوی سرتیز است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با بیان اینکه در فصل صید میگوی سال جاری تاکنون بالغ بر 580 تن میگو صید شده است گفت: از این میزان بالغ بر 470 تن آن میگوی درشت و حدود 108 تن آن میگوی سر تیز بوده است.

جوانمرد تصریح کرد :صیدگاه میگوی هرمزگان از شهرستان سیریک و شهرستان میناب تا سواحل منطقه تولا واقع در شمال در شهرستان قشم شامل می شود.

گفتنی است استان هرمزگان با توجه طول نوار ساحلی، تنوع گونه ای، تنوع روش های صید، 40 درصد صید آب های جنوب را به خود اختصاص داده است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: