اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - 20 October 2019
فراخوان سومین نمایشگاه ساز خانه موسیقی با عنوان «سازخانه» دی ماه سال جاری در خانه هنرمندان برگزار می شود، منتشر شد.

فراخوان سومین نمایشگاه «سازخانه» منتشر شدبه گزارش سرویس فرهنگی عصرپرس، سومین نمایشگاه «سازخانه» به همت کانون سازندگان ساز خانه موسیقی و همکاری خانه هنرمندان ایران  از 9 تا 13 دی ماه سال جاری در مجموعه گالری های همکف خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

نمایشگاه سازخانه در سه بخش ساز های ایرانی، غربی و ابداعی برگزار می شود که فراخوان و آئین نامه شرکت در نمایشگاه بر روی سایت خانه موسیقی منتشر شده که علاقمندان به شرکت در این دوره نمایشگاه می توانند با دانلود و مطالعه فراخوان آن را تکمیل و به همراه مدارک مورد نیاز به دبیرخانه سازخانه ارسال نمایند.

امسال علاوه بر گالری های همکف خانه هنرمندان که به نمایش ساز اختصاص دارد، در سالن امیرخانی این مجموعه، نشست های پژوهشی و تحلیلی پیرامون سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی با حضور کارشناسان، نوازندگان و سازندگان ساز برگزار می گردد.

آبان ماه سال گذشته(1397) دومین نمایشگاه ساز خانه موسیقی در خانه هنرمندان برگزار شد که با استقبال کم نظیر سازندگان ساز، هنرمندان و علاقمندان مواجه شد و سازندگان ساز آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند. همچنین بازدید هنرمندان پیشکسوت شاخه های مختلف موسیقی از ویژگی های این نمایشگاه بود.

لازم به توضیح است، همزمان با انتشار فراخوان نمایشگاه پایگاه اطلاع رسانی(وبسایت) «سازخانه»  با نشانی  www.sazkhaneh.ir   در دسترس قرار گرفته است.

علاقمندان برای دریافت فرم ثبت نام و دریافت فایل اینجا کلیک کنید.


نام:
ایمیل:
* نظر: