اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - 30 July 2019
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آغاز شد.

توزیع کارت ورود آزمون کاردانی به کارشناسی از امروز

به گزارش عصرپرس، سخنگوی سازمان سنجش آزمون کشور، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org توزیع می‌شود و داوطلبان باید از آن نسخه چاپی (پرینت) تهیه کنند.

توکلی با بیان اینکه پذیرش دانشجود در این دوره‌ها به دو روش با آزمون و بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) است افزود: ۸۵ هزار و ۵۴۷ داوطلب برای پذیرش در دوره‌های کاردانی به کارشناسی سال ۹۸ نام نویسی کرده اند که پذیرش در ۵۰ کد رشته امتحانی بدون آزمون و پذیرش در ۱۶ کد رشته با آزمون است.

وی گفت: آزمون دوره‌های با آزمون جمعه ۱۱ مرداد در ۱۶۳ شهرستان و ۲۷۱ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

توکلی افزود: ۷۵ هزار و ۲۵۲ داوطلب متقاضی ورود به دوره‌های با آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۸ شده اند.

وی گفت: داوطلبان می‌توانند تا جمعه ۱۱ مرداد با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش در دوره‌های بدون آزمون نام نویسی کنند.

توکلی افزود: ظرفیت پذیرش آزمون ­کاردانی به کارشناسی ۲۶۴ هزار و ۵۸۴ نفر است.

 

آغاز توزیع کارت آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای 98

به گزارش صدا و سیما، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه گفت : توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی سال 1398 نیز آغاز شده است و داوطلبان باید با مراجعه به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org از کارت ورود به جلسه آزمون نسخه چاپی ( پرینت ) تهیه کنند.

توکلی افزود: 112 هزار و 194 داوطلب برای پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای نام نویسی کرده اند.

وی گفت: پذیرش در 30 کدرشته امتحانی این دوره ها بر اساس سوابق تحصیلی ( معدل دیپلم ) و پذیرش در 9 کدرشته امتحانی با آزمون است.

توکلی افزود: 85 هزار و 473 داوطلب برای پذیرش در دوره های با آزمون نام نویسی کرده اند که از این تعداد 36 هزار و 282 نفر زن و 49 هزار و 191 نفر مرد هستند.

وی گفت: آزمون دوره های با آزمون جمعه 11 مرداد در 163 شهرستان و 271 حوزه امتحانی برگزار می شود.

توکلی افزود: داوطلبان علاقه مند به شرکت در گزینش دوره های بدون آزمون نیز می توانند تا جمعه 11 مرداد با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش در این دوره ها نام نویسی کنند.

وی گفت: ظرفیت پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی 255 هزار و 608 نفر است.


نام:
ایمیل:
* نظر: