اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 01 May 2019
دبیر علمی دوازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری عنوان کرد:
دبیر علمی دوازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری گفت: در بیستمین همایش آموزش علوم پزشکی و دوازدهمین جشنواره شهید مطهری، در مجموع بیش از 2000 نفر جهت شرکت در همایش ثبت نام کردند و 800 مقاله فارسی و انگلیسی به این جشنواره، ارسال شد.

ثبت نام بیش از دو هزار نفر جهت شرکت در دوازدهمین جشنواره شهید مطهریبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا، عظیم میرزازاده در مراسم افتتاحیه بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و دوازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری که با حضور وزیر بهداشت در مرکز بین المللی همایش های رازی تهران برگزار شد، اظهار داشت: از میان شرکت کنندگان حدود ۲۵ درصد دانشجویان، بیش از ۴۰ درصد را اساتید و اعضای هیئت علمی و سایر افراد را کارشناسان حوزه آموزش پزشکی تشکیل می‌دهند.

رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی افزود: فرآیندها و انتخاب فرآیندهای برتر درون دانشگاهی و ارسال فرآیندهای برتر به جشنواره کشوری شهید مطهری از ۱۰ ماه قبل آغاز شد و در مراسم اختتامیه این همایش از 19 فرآیند برتر دانشگاهی، تقدیر می شود.

وی درباره اولین جشنواره دانشجویی ایده‌های نوآورانه آموزشی گفت: این ایده‌ها از سوی دانشجویان ارائه شد و با توجه به اینکه پیش از این کمیته‌های دانشجویی تنها به صورت مشورتی بودند و بعد از آن به دلیل تغییر اساسنامه به کمیته‌های دانشجویی توسعه آموزش تبدیل شدند از آنها خواستیم که ایده‌های خود را عنوان کنند.

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی تاکید کرد: استقبال دانشجویان از این ایده‌ها فراتر از انتظار ما بود و با وجود اینکه ۸۰۰ مقاله به همایش آموزش پزشکی رسیده اما ۳۸۰ ایده نوآورانه به دبیرخانه اولین جشنواره دانشجویی رسیده است که بسیار قابل توجه است. از این تعداد ۳ ایده نهایی داوری و انتخاب می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: