اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - 14 April 2019
باحضور شرکت های ایرانی تولیدکننده تجهیزات پزشکی صورت گرفت:
14 شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی ایرانی در اولین دوره نمایشگاه بین المللی "سیریا هلث 2019" شرکت کردند.

برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا، اولین دوره نمایشگاه بین المللی "سیریا هلث 2019" به منظور ارائه آخرین دستاوردها در زمینه تجهیزات پزشکی، لوازم بیمارستانی و دارو، از 10 تا 13 آوریل 2019 (21 الی 24 فروردین 1398) در محل شهرک های نمایشگاهی دمشق پایتخت سوریه، در حال برگزاری است.

براساس این گزارش، در این نمایشگاه که به مدت 4 روز و تا روز شنبه 24 فروردین ادامه خواهد داشت، 80 شرکت، موسسه و شرکت دانش بنیان از کشورهای ایران، عراق، مصر، لبنان، امارات، اردن و سوریه به صورت مستقیم و آمریکا، هلند و آلمان به طور غیرمستقیم و از طریق نمایندگی های خود، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

همچنین، از ایران نیز 14 شرکت و موسسه دانش بنیان تجهیزات پزشکی و دستگاه های بیمارستانی از جمله اوس سینا، احیا، درمان پیشرفته، مبتکران دنیای فردا، پرتو نگار پرشیا، پویندگان پزشکی پردیس، اکسیر نانو سینا، زردبند و میم دارو در این نمایشگاه حضور دارند.

گفتنی است، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و معاون وزارت بهداشت کشور سوریه نیز، روز گذشته از این نمایشگاه بازدید کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر: