اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - 03 December 2016
در شهر کوچک رایاگادا بیش از دویست NGO وجود دارد که اکثر آنها از کشورهای اروپایی و آمریکا کمک های کلان دریافت می‌کنند ولی این کمک ها به دست مردم نمی‌رسد.
سرویس اجتماعی عصرپرس: نرگس کلباسی اشتری در صفحه تلگرامی‌اش پرده از روی روابط عجیبی برداشت که در شهر کوچک رایاگادا در ایالت اودیسای هندوستان می‌گذرد.

او نوشت: در شهر کوچک رایاگادا بیش از دویست NGO وجود دارد که اکثر آنها از کشورهای اروپایی و آمریکا کمک های کلان دریافت می‌کنند ولی این کمک ها به دست مردم نمی‌رسد. گروه های محلی به همراه پلیس این پولها را بین خود تقسیم می کنند و پلیس رایاگادا بزرگترین حامی این شبکه فساد است.

کلباسی اشتری ادامه می‌دهد: وقتی در مارچ 2014 این ماجراها را از طریق فیسبوک, وبسایت و دیگر شبکه های اجتماعی با مردمان دنیا به اشتراک گذاشتم شبکه فساد رایاگادا وحشت زده شد. کمک های مالی خارجی به آنها تا حد زیادی کاهش یافت. در نوامبر 2014 این پرونده کذایی که این روزها درگیر آن هستم ساخته شد. هیچ کس ندیده که آن پسر بچه در رودخانه افتاده, هیچ کس جسد آن کودک را ندیده. فقط مادر و پدر آن کودک ادعا می کنند که این اتفاق افتاده. آنها حتی در رفتار و احساساتشان هم نشانی از ناراحتی دیده نمی شود. به همین خاطر معتقدم این اتفاق هیچگاه رخ نداده, بماند که حتی در صورت وقوع, باز هم من هیچ نقشی نداشته و ندارم و آن کودک به همراه پدر و مادرش بوده.

پایان
نام:
ایمیل:
* نظر: