اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - 22 November 2016
نرگس کلباسی اشتری سرانجام با رای دادگاه عالی هندوستان اجازه خروج از این کشور را دریافت کرد.
سرویس اجتماعی عصرپرس: «نرگس کلباسی اشتری» بنیانگذار بنیاد خیریه پریشان در هندوستان که به اتهام قتل غیرعمد ممنوع‌الخروج بود سرانجام با حکم دادگاه عالی این کشور اجازه یافت تا خاک هند را ترک کند.
 او در آخرین پست خود نوشته است:

سلام دوستان و هموطنان خوبم

امروز نتیجه دادگاه عالی هندوستان در خصوص درخواست من برای ابطال پرونده ام اعلام شد. بر اساس این حکم به دلیل اینکه پس از دو سال اقدام به این کار کردم برای همین دادگاه پرونده را باطل نکرده ولی دو امتیاز به من داده است: نخست آنکه به من اجازه داده که بتوانم خاک هندوستان را ترک کنم. دوم آنکه می توانم با درخواست از پلیس هر منطقه از حمایت و حفاظت آنها در هر نقطه هندوستان برخوردار باشم.

نکته اول خیلی خوب است. ویزای اقامت من بیست و سوم آذر تمام میشه و درخواستهای من برای تمدید ویزا تاکنون از سوی پلیس رایاگادا بی پاسخ مانده. اگر ویزایم را تمدید نکنند, می توانند به بهانه قانونی نبودن حضورم در هند داستان جدیدی برایم بسازند. خروجم از هند, پیش از پایان پرونده ام ریسک خواهد بود اما شاید در روزهای آینده به این نتیجه برسم که چاره ای جز این ندارم.

همچنین امروز وکیلم در رایاگادا اعلام کرد که جلسه بعدی دادگاه به روز پنجشنبه عقب افتاده!

در هندوستان باید صبر ایوب داشته باشی! چیزی که در اینجا اهمیت ندارد زمان است... برایم دعا کنید که خدا صبر و بردباری ام را در این روزها بیش از قبل کند... دوستتان دارم.

نرگس کلباسی اشتری
یکم آذر. حیدرآباد, تلنگانا, هندوستان

پایان/

نام:
ایمیل:
* نظر: