اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - 05 November 2016
» برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه صنعت برق:
سیدمحمدهاشمی گفت: رد پای دستاوردها و موفقیت‌های برجام در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق کشور به‌خوبی مشهود است.

به گزارش عصرپرس، مهندس سیدمحمد هاشمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق کشور، با بیان این مطلب گفت: گسترش روابط با سایر کشورها و حضور فعال شرکت‌های خارجی در نمایشگاه شانزدهم از دستاوردهای برجام است.

وی ادامه داد: نمایشگاه شانزدهم به سبب حضور گسترده صنایع، از شور و شعف خاصی برخوردار است.

هاشمی با اشاره به حضور چشمگیر شرکت‌های خارجی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق کشور افزود: حضور پررنگ شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه حاکی از تمایل کشورهای خارجی به ایجاد ارتباط گسترده‌تر با جمهوری اسلامی است.

وی یکی از تفاوت‌های نمایشگاه شانزدهم با سایر نمایشگاه‌های صنعت برق در سال‌های گذشته را حضور برخی از کشورها به‌صورت پاویونی دانست و افزود: شرکت‌های اروپایی حاضر در نمایشگاه امیدوارند با ایران همکاری بیشتری داشته باشند و تجهیزات خود را به مصرف کنندگان با کیفیت بالاتر و قیمت تمام شده ارزان‌تر، عرضه کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در ارزیابی خود از صنعت برق کشور، وضعیت این صنعت را مثبت اعلام کرد و ادامه داد: حرکت صنعت برق کشور در جهت توسعه و رو به جلو است و شرایط ایجاد شده در پسابرجام کمک بزرگی برای ارتقای جایگاه صنعت برق ایران، در جهان خواهد بود

نام:
ایمیل:
* نظر: