اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - 28 May 2018
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه ناجا به دنبال الکترونیکی کردن خدمات انتظامی است، تاکید کرد: قصد داریم از حضور فیزیکی مردم در کلانتری ها و پاسگاه ها جلوگیری کرده به گونه ای که شهروندان از منازل خود طرح شکایت و پیگیری کنند.

برون سپاری ماموریت های غیر ضروری ناجا بصورت الکترونیکی

به گزارش عصرپرس ازپايگاه خبري پليس، سردار محمد شرفی در شورای عالی تحول کوپ شرق استان تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با تقدیر از سردار " ناظری " فرمانده انتظامی شرق استان در رابطه با ارتقاء انسجام درون سازمانی اظهار داشت: همه کارکنان بايد اين موضوع مهم را ارج نهاده و آن‌ را سرلوحه فعاليت‌هاي خود قرار دهند.

وي یکی از خصوصیات بارز کارکنان انتظامی شرق استان تهران را خدمت خالصانه ، صحت عمل و داشتن روحیه جهادی دانست و افزود : فرماندهی انتظامی شرق استان تهران دارای ویژگی های برجسته ای است که توسعه تعامل مدیریتی در سطح کشور و اجرای پروژه های مدیریت بحران از جمله این موارد ارزشمند است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه، پلیس با کسانی که آرامش و امنیت مردم را به مخاطره می اندازند تعارف نداشته و به شدت برخورد خواهد کرد، یادآور شد: پیش بینی، پیشگیری و مقابله سه اصل مهم پلیس در برقراری امنیت و مقابله با آسیب های اجتماعی است و خوشبختانه اصل پيشگيري در ماموريت هاي نيروي انتظامي نهادينه شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه دانش و توانمندي پليس در گرو آموزش است، تصريح کرد: آموزش و نظارت بعد از اعتماد به نفس و اعتقادات فردي مي تواند در تحقق اصل پيشگيري بسيار مهم و كارساز باشد.

سردار شرفی با اشاره به اینکه ناجا به دنبال الکترونیکی کردن خدمات انتظامی است، تاکید کرد: قصد داریم از حضور فیزیکی مردم در کلانتری ها و پاسگاه ها جلوگیری کرده به گونه ای که شهروندان از منازل خود طرح شکایت و پیگیری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پايان بیان داشت: پلیس یک نیروی علمی، کارآمد، دانش بنیان و جامعه محور است به طوری که بیش از 80 درصد جرایم را به صورت علمی کشف می کند .


نام:
ایمیل:
* نظر: