اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - 03 October 2016
فرمانده نیروی انتظامی ضمن رونمایی از منشور اخلاقی موسسات حفاظتی و مراقبتی مراکز انتظام نیروی انتظامی اعلام کرد: با وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی و همچنین کوتاهی هایی که در حوزه فرهنگ و اجتماع صورت گرفته مردم اصل نظام و اقتدار را دوست دارند و حاضر نیستند به خاطر مشکلات، قدرت حاکمیت ضعیف شود.

به گزارش عصر پرس ،سردار حسین اشتری روز دوشنبه در پنجمین گردهمایی موسسات حفاظتی و مراقبتی مراکز انتظام ناجا گفت: مردم در مناسبات مختلف حضور می یابند چون کشورشان را دوست دارند و نمی خواهند اتفاقی که در کشورهای دیگر می افتد برای ما نیز به وجود بیاید.

وی افزود: اگر دشمنان این نظام که در راس آنها آمریکایی ها هستند قدرت داشته باشند نظم، امنیت و ثبات کشور را برهم می زنند چرا که دیده ایم که به تعهداتشان عمل نکرده اند زیرا اگر دلسوز مردم بودند مطالبات و طلب های ما را می دادند در حالی که در عید نوروز تنها پیام تبریک می فرستند.

سردار اشتری با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان همه با هم برای امنیت و آرامش افزود: برای افزایش احساس امنیت در مردم باید دست به دست یکدیگر داده تا این نعمت بزرگ را عملی کنیم چرا که امنیت بالاترین نعمت برای انسان بعد از سلامتی به شمار می آید.

وی ادامه داد: همه با هم باید همت کرده و امنیت کشور را حفظ کنیم براین اساس نیروی انتظامی با سه هدف ارتقای تعامل با نخبگان، مسئولان و مردم، ارائه خدمات بیشتر به مردم و قدردانی از همکاران، برنامه های خود را در هفته نیروی انتظامی آغاز کرده است.

اشتری افزود:چنانچه نگاهی به کشورهای پیرامونی و حتی کشورهای دورتر از جمله امریکا و اروپا بیندازیم ، خواهیم دید امنیت در کشور برقرار است در حالی که در برخی از کشورها مردم نمی دانند اگر بیرون بیایند به خانه بر می گردند؟ آنان به فکر زنده بودن هستند نه زندگی کردن این صحبت را یکی از مسئولان امنیتی یکی از کشورها به من گفت.

وی ادامه داد: امروز امنیت و آرامش کشور به دلیل عنایت الهی، هدایت های حکیمانه رهبری، اقتدار ایران و توانمندی دفاعی نیروهای نظامی و انتظامی و بنیه دفاعی ما که تهدید را خنثی می کند و قدرت بازدارندگی دارند، است.

اشتری افزود:چتر حمایتی و هدایتی مقام معظم رهبری بر سر مردم با هر سیاست، تفکر و وابستگی و جریان های گروهی است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: سپاه ، ناجا، بسیج و ارتش همه تحت یک رهبری وظایف خود را انجام می دهند .

اشتری وحدت ، هوشیاری و انسجام مردم را از دیگر دلایل امنیت در کشور عنوان کرد و گفت:نیروی انتظامی مسئولیت امنیت عمومی و در برخی موارد ملی را به عهده دارد براین اساس باید با تمام توان و ظرفیت کاری کنند که مردم آسایش و آرامش داشته باشند و شما نگهبانان محله به عنوان نماد همکاری مردم و پلیس و ما به عنوان پلیس دست به دست هم داده تا آرامش را بیشتر در جامعه برقرار کنبم.

اشتری خطاب به ماموران نیروی انتظامی گفت: مردم به شما اعتماد دارند و باید این اعتماد روز به روز بیشتر شود چون امین مردم هستید و کار سنگینی به عهده دارید.

وی ادامه داد: امنیت جان ، مال و ناموس مردم در اختیار شما است و باید از آن حفاظت کنید براین اساس بنا داریم موسسات حفاظتی و مراقبتی را تقویت کرده و گسترش دهیم که این اقدام کار ما را سبک کرده و به مردم آرامش می دهد.

فرمانده ناجا به مراکز انتظامی بویژه کلانتری ها تاکید کرد با نگهبانان محله همکاری لازم را داشته و حامی آنان باشید و اگر اقدامی در حوزه اختیار آنان است حتما با شما همیاری کنند هر چند چنین است اما برای تاکید می گویم چرا که شما حلقه اتصال پلیس و مردم هستید.

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش نگهبانان محله و پنجمین گردهمایی موسسات حفاظتی و مراقبتی مراکز انتظامی ناجا از منشور اخلاقی این موسسات رونمایی کرد.

هفته نیروی انتظامی از 9 مهر آغاز و تا 15 مهرماه ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: