اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 13 May 2018
درجلسه ستاد تنظیم بازار
معاون اول رییس جمهور گفت: با توجه به شرايط ويژه ماه مبارك رمضان و برنامه هاي خاصي كه مردم در ماه ضيافت الهي دارند، لازم است اقلام و كالاها با قيمت و كيفيت مناسب در اختيار عموم باشد.

جهانگیری بر مدیریت دقیق بازار در ماه رمضان تاکیدکرد

به گزارش عصرپرس، اسحاق جهانگيري در اين جلسه بر لزوم مديريت جدي و دقيق عرضه كالاهاي مورد نياز مردم در ايام ماه مبارك رمضان تاكيد كرد و گفت: با توجه به شرايط ويژه ماه مبارك رمضان و برنامه هاي خاصي كه مردم در ماه ضيافت الهي دارند، لازم است اقلام و كالاها با قيمت و كيفيت مناسب در اختيار عموم باشد.

معاون اول رييس جمهور با قدرداني از اعضاء ستاد تنظيم بازار بخاطر مديريت مناسب قيمت كالاها در ايام پاياني سال ۹۶ و ايام نوروز، از عضاي ستاد خواست با برنامه ريزي دقيق، شرايطي فراهم كنند تا مردم در ماه مبارك رمضان نيز دغدغه اي براي تامين مايحتاج خود نداشته باند.

جهانگيري همچنين با بيان اينكه برخورداري از ذخاير مطمئن كالاهاي اساسي همواره يكي از اولويت هاي دولت بوده است، از وزراي جهاد كشاورزي، صنعت، معدن و تجارت و رييس سازمان برنامه و بودجه خواست جلسه اي در اين خصوص برگزار كنند و ضمن بررسي آخرين وضعيت ذخاير كالاهاي اساسي، تدابير لازم را براي داشتن ذخاير اطمينان‌بخش بيانديشند.

در اين جلسه كه وزراي صنعت، معدن و تجارت، جهاد كشاورزي، امور اقتصاد و دارايي، رييس سازمان برنامه و بودجه كشور، رييس اتاق اصناف تهران و رييس سازمان تعزيرات حكومتي نيز حضور داشتند، دبير ستاد تنظيم بازار گزارشي از برنامه ريزي هاي انجام شده براي مديريت بازار و قيمت كالاها در ايام ماه مبارك رمضان ارائه كرد.

در اين نشست همچنين نماينده وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارشي از برنامه توزيع سبد كالا به اقشار كم‌درآمد و تحت پوشش نهادهاي حمايتي ارائه كرد و از اجراي طرح ضيافت رمضان و توزيع كالاهاي اساسي پانزده درصد ارزانتر از قيمت بازار در فروشگاههاي زنجيره اي و برپايي نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا در ماه مبارك رمضان خبر داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: