اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 03 May 2018
عصرپرس: به مناسبت میلاد فرخنده حضرت مهدی ( عج ) جشن نیمه شعبان با همکاری مجمع آزادگان دفاع مقدس کشور و موسسه خیریه خانه سبز سید الشهدا برگزار شد.

برگزاری جشن نیمه شعبان با حضور آزادگان کشوربه گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، سید احمدنوری مدیر خیریه خانه سبز سیدالشهدا با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به اینکه همه ما می دانیم استقلال و آزادی کشور را مرهون رشادتهای ایثارگران و آزادگان هستیم اما متاسفانه بسیاری از این عزیزان مورد بی‌مهری و کم توجهی قرار گرفته‌اند و درخواست ما ازدولت این است که آزادگان و مشکلاتشان را مورد بررسی قرار دهند.

مشاور ارشد حقوقی آزادگان دفاع مقدس در ادامه گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی خود رزمنده ،جانباز و با درد همه ما آشنا هستند امیدوارم با توجه ویژه ایشان مشکلات این عزیران مرتفع‌ شود و از رهنمود های ایشان فرا راه آزادگان استفاده کرده وگره از کار این افراد باز کنیم .

وی گفت:همه ما سرباز این مملکت هستیم و هرزمان که این کشور به حمایت نیاز داشته باشد در خط اول دفاع از خاک کشور قرار خواهیم گرفت.

نوری گفت: یکی از خواسته‌های آزادگان عزیز دیدار با مقام معظم رهبری است که امیدوارم به زودی این دیدار محقق شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات جانبازان و آزادگان افزود: هدایایی که رهبری به این افراد تقبل کرده‌اند در برخی شرکت ها سرمایه‌گذاری شده است که متاسفانه هنوز حق و حقوق این افراد پرداخت نشده است .

نوری گفت:سهام این افراد سی سال است که پرداخت نشده است و تا کنون هیچ گونه پرداختی به  این افراد صورت نگرفته است.

در ادامه خانم نوری تصریح کرد: خانه سبز سیدالشهدا دارای سی سال سابقه فعالیت در امر امداد رسانی به ایتام ،کمک به بیمارهای سرطانی و خرید جهیزیه برای خانواده های کم‌بضائت است که به تازگی همکاری خود را با آزادگان شروع کرده و حمایت خود را از این عزیزان آغاز کرده است.

وی در ادامه گفت: امیدواریم که بتوانیم با گرد هم آوردن آزادگان عزیز و کسب حمایت دولت برای این بزرگواران که همواره برای این مملکت با تمام وجود تلاش نموده‌اند قدمی برداریم .



خبرنگار: عرفان بخشایش
{$}
نام:
ایمیل:
* نظر: